Hogyan bánjunk a Z generációval képzési tematika 2018

 

TEMATIKA

Hogyan bánjunk a Z-generációval? 30 órás (kompetenciafejlesztő és módszertani továbbképzés)

2018.

 

1. nap
Idő Az óra anyaga Munkaforma Elmélet Gyakorlat
08.00 – 08:45
  1. 1.Bemutatkozás, az aktív részvétel, a személyes motiváltság elérése
csoportmunka (teljes csoport)   1
08.45 – 09.30
  1. 2.Generációk jellemzői

csoportmunka (teljes csoport)

kis csoportban zajló munka

  1
09.45 – 10.30
  1. 3.Generációk gondolkodása

egyéni munka

reflexió (teljes csoport)

prezentáció

0,5 0,5
10.30 – 11.15
  1. 4.Értékek változása

csoportmunka (teljes csoport)

reflexió (teljes csoport)

Bűnmegelőzési kisfilm feldolgozása (teljes csoport)

  1
11.15 – 12.00
  1. 5.Az internet felhasználása

prezentáció

egyéni munka

reflexió (teljes csoport)

0,5 0,5
13.00 – 13.45
  1. 6.Kommunikáció az interneten
csoportmunka (teljes csoport)   1
13:45 – 14:30
  1. 7.Az internetről származó információk feldolgozása

csoportmunka (kiscsoport)

reflexió (teljes csoport)

  1
14.45 – 15.30
  1. 8.A leggyakoribb veszélyforrások az interneten és megelőzési lehetőségeik

csoportmunka (kiscsoport)

reflexió (teljes csoport)

  1
15.30 – 16.15
  1. 9.A közösségi hálózatok hatása a Z generáció gondolkodására

prezentáció

Bűnmegelőzési kisfilm feldolgozása (teljes csoport)

0,5 0,5
16.15 – 17.00
  1. 10.A gyermeknevelési elvek változásai

csoportmunka (kiscsoport)

reflexió (teljes csoport

  1
2. nap
Idő Az óra anyaga Munkaforma Elmélet Gyakorlat
08.00 – 08:45
  1. 11.A tanári szerep változása

csoportmunka (kiscsoport)

  1 óra
08.45 – 09.30
  1. 12.A dicséret/büntetés hatásai

prezentáció

csoportmunka (kiscsoport)

  1 óra
09.45 – 10.30
  1. 13.Jellemző konfliktusforrások az iskolában
csoportmunka (kiscsoport) 0,5 óra 0,5 óra
10.30 – 11.15
  1. 14.Nevelői attitűdök és hatásuk a konfliktusok kezelésében

csoportmunka (teljes csoport)

reflexió (teljes csoport)

  1 óra
11.15 – 12.00
  1. 15.Hatékony kommunikáció a pedagógiai folyamatban

csoportmunka (teljes csoport)

reflexió (teljes csoport), páros munka (gyakorlás)

  1 óra
13.00 – 13.45
  1. 16.Visszajelzés és bevonás

csoportmunka (kis csoport)

páros munka (gyakorlás)

  1 óra
13.45 – 14.30
  1. 17.Kérdezéstechnika

csoportmunka (kis csoport)

páros munka (gyakorlás)

  1 óra
14.45 – 15.30
  1. 18.A kooperatív tanulás

csoportmunka (kiscsoport)

egyéni munka

  1 óra
15.30 – 16.15
  1. 19.A csoportmunka

prezentáció

egyéni munka, csoportmunka (teljes csoport)

0,5 óra 0,5 óra
16.15 – 17.00
  1. 20.Edutaintment

prezentáció

csoportmunka (kiscsoport)

0,5 óra 0,5 óra
           


3. nap
Idő Az óra anyaga Munkaforma Elmélet Gyakorlat
08.00 – 08:45
  1. 21.Gamification elmélet
prezentáció 1 óra  
08.45 – 09.30
  1. 22.Gamification gyakorlat 1.

csoportmunka (kiscsoport)   1 óra
09.45 – 10.30
  1. 23.Gamification gyakorlat 2.
csoportmunka (kiscsoport)   1 óra
10.30 – 11.15
  1. 24.Gamification gyakorlat 3.
csoportmunka (kiscsoport)   1 óra
11.15 – 12.00
  1. 25.A fiatalokat veszélyeztető hatások – erőszak

csoportmunka (kiscsoport)

Bűnmegelőzés kisfilmek megtekintése és elemzése

  1 óra
13.00 – 13.45
  1. 26.A fiatalokat veszélyeztető hatások – függőségek

csoportmunka (kiscsoport)

Bűnmegelőzés kisfilmek megtekintése és elemzése

  1 óra
13.45 – 14.30
  1. 27.A fiatalokat veszélyeztető hatások – szórakozás

csoportmunka (kiscsoport)

Bűnmegelőzés kisfilmek megtekintése és elemzése

  1 óra
14.45 – 15.30
  1. 28.A fiatalokat veszélyeztető hatások – vagyonvédelem

csoportmunka (kiscsoport)

Bűnmegelőzés kisfilmek megtekintése és elemzése

  1 óra
15.30 – 16.15
  1. 29.A fiatalokat veszélyeztető hatások – az élet kihívásai, elvárások

csoportmunka (kiscsoport)

Bűnmegelőzés kisfilmek megtekintése és elemzése

  1 óra
16.15 – 17.00
  1. 30.Összegzés, visszatekintés

reflexió a teljes csoporttal

résztvevői elégedettségi kérdőív

  1 óra